Miltä sinusta tuntuisi, jos saisit koettavaksesi kaikki kansan vaivat ja säryt?

 

Miltä sinusta tuntuisi, jos saisit koettavaksesi kaikki kansan vaivat ja säryt?

 

 

Laadukkaita ja edullisia ratkaisuja lähes kaikkiin suomalaisten terveyden arkihuoliin

Koko kansan tuntema Ratiopharm halusi uusia apteekeissa myytävien itsehoitotuotteidensa mainonnan konseptin ja vahvistaa sillä emotionaalista yhteyttä brändin ja kohderyhmän välillä (25-54-vuotiaat miehet ja naiset).

Ratkaisuksi kehitettiin hahmo, jonka elämäntehtävä on sanalla sanoen sieltä kiperämmästä päästä: hän on saanut koettavakseen kaikkien suomalaisten säryt, kivut ja vaivat.

Mainonnan konsepti dramatisoi meidän jokaisen joskus kokemia olotiloja ja muistuttaa siitä, että Ratiopharm pystyy tarjoamaan laadukkaan ja edullisen ratkaisun lähes kaikkiin suomalaisten terveyden arkihuoliin.

Konseptin toteutuksia nähtiin tv:n lisäksi laajasti mm. ulkomainonnassa, display-mainonnassa ja yrityksen verkkosivustolla.